jueves, 12 de marzo de 2020

DEUX MOIS INOUBLIABLES

Je ne peux pas croire que l'échange est déjà fini, après être touts presés pour aller en France maintenant c'est fini et on rentre. C'était vraiment une experience incroyable, aller dans un lycée different du mien où tout le monde parle une autre langue et pouvoir apprendre à me communiquer avec des gens de ce pays. Je n'aurais jamais penser rencontrer des personnes geniales qui m'ont aidé avec tout ce que j'avais besoin.

J'ai gouté differents plats, j'ai essayé des activités et je suis allée à beaucoup d'endroits dont je me souviendrais toute ma vie, mais surtout j'ai pu vivre des aventures avec ma correspondante et c'est devenu une nouvelle amie, une vrai amie pour la vie qui sera toujours dans mon coeur.

Je suis très heureuse que mon lycée m'a laissé faire cette échange et si je doit mettre une note à ces deux mois je mettrais un 10/10. C'est vrai qu'il y avait des moments durs, où ma famille et mes amis me manquait mais quand ça m'arrivait quelq'un était toujous là pour moi.

Seulement dire que je recomend ce voyage à tout le monde si vous avez l'opportunité car tu apprends à être plus independent et à plus te connaître toi même parce que tu n'as pas tes parents pour faire les choses à ta place.

En conclusion, ces deux mois ont été les meilleures de ma vie. J'y retournerais sans hésitation, la France va me manquer! Merci à tout ceux qui ont fait tout pour moi, ma famille française, ma correspondante et les personnes que j'ai pu renconter au lycée. 

Je ne peux pas imaginer un meilleur échange.







CATALÀ

No em puc creure que l'intercanvi hagi arribat al seu final. Realment és impressionant la velocitat a la que passa el temps. Recordo que feia res jo estava a l'avió de camí a França nerviosa per conèixer a la meva corresponent i per passar temps lluny de les persones que estimava. I ara ja s'ha acabat. Aquesta experiència m'ha aportat moltíssim. Molt més del que m'imaginava. Primer de tot he pogut estudiar a un institut completament diferent del meu en el que parlen una llengua desconeguda per a mi i a més he pogut fer amics que quedaran dins meu per sempre.

He après tant durant aquests dos mesos. I no només parlo del idioma sinó que també he après a valorar més les coses, a fer-ho tot per mi mateixa i a ser més independent, a aconseguir tot el que em proposo i lluitar pel que penso, a tenir més empatia pels altres i sortir de situacions difícils per mi sola sense necessitar ajuda de ningú. Aquesta experiència m'ha donat moltíssim i de veritat agraeixo un munt haver pogut fer-la. Si hagués de puntuar-la li posaria un deu sense pensar-m'ho. 

Tothom que tingui oportunitat de realitzar un viatge semblant a aquest feu-ho. No us en penedireu, ho recomano molt i penso que tots hauríem de poder viure una cosa així. Aquest mesos han estat una barreja d'emocions increïbles. 

Només em queda dir gràcies. Gràcies a aquella gent que ha fet això possible. Gràcies a la meva família francesa que en tot moment m'ha fet sentir que podia confiar en ells i explicar-lis tot el que em preocupava. Gràcies a la gent que he conegut a l'institut i que m'han ajudat a poder entendre bé les classes i fer que passessin més ràpid. I sobretot gràcies a la Louise, la meva corresponent que s'ha convertit en un membre més de la meva família per sempre i m'ha fet descobrir moltíssimes coses noves, m'ha fet riure, m'ha ajudat en moments difícils i ha fet d'aquest intercanvi una cosa més especial. 

No oblidaré mai tot el que he viscut en aquest període de temps. Et trobaré a faltar França, tornaré aviat ho prometo!!
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario