jueves, 9 de enero de 2020

BIENVENUE DANS MON BLOG

Bonjour à tous, je m'appelle Inés et j'ai 15 ans. J'étiudie à Mollet del Vallès au lycée Vicenç Plantada et comme je fais français en premiere langue j'avais l'opportunité de partir en voyage pendant deux mois en France. Nous sommes 13 étudiants espagnols inscrits pour vivre cette experience incroyable!

Je partirai en Normandia le 19 Janvier pour fair un échange et dans ce blog je le publierai. Je partegerai les voyages et les experiences que je vis. J'espère que ça vous plaira et que vous apprécirez ces deux mois comme moi. Merci.
Resultado de imagen de normandia



CATALÀ

Hola a tots, em dic Inés i vaig al institut Vicenç Plantada situat a Mollet on m'han donat l'oportunitat de poder realitzar un intercanvi a França, concretament a Normandia durant aproximadament dos mesos. Som tretze alumnes els que estem inscrits per viure aquesta aventura estudiant com estudiants francesos.

Això  començarà el 19 de gener i des de aquell dia compartiré en aquest blog totes les experiències que visqui, coses noves que tasti, gent que conegui, etc. Realment estic molt emocionada i contenta perquè comenci tot. Espero que us agradi moltíssim i que ho gaudiu tant com jo. Gràcies a tothom.

No hay comentarios:

Publicar un comentario