jueves, 20 de febrero de 2020

SÉJOUR OXFORD 1

Le vendredi 14 février à 16h, nous étions en vacances. Le soir moi et ma correspondante sommes allées à la gymnastique et puis nous avons mangé Mcdonald's avec des copines. Après nous sommes alleées à un petit concert où il y avait des amis à la famille de Louise. Nous sommes rentrées assez tard et nous devions faire notre valise pour partir très tôt le lendemain matin a Oxford en Angletterre.

Le samedi nous avons pris le bateau vers 8h du matin au port de Ouistreham en direction de Portsmouth. On avait 6 heures de bateau, il était très grand. Le bateau était très mouvementé donc ma famille française a dormi tout le trajet mais moi j'ai pu visiter tout le bateau il y avait des magasins, des restaurant, un cinéma où j'ai regardé Jumanji 2...

Après 6 heures, nous avons pris la voiture pour aller dans une petite ville Yarnton à côté de Oxford où la grand mère de Louise habite. Elle vit dans une très jolie maison avec un grand jardin. Quand nous sommes arrivées dans la maison j'ai appris à connaitre la grand mère de Louise et son amie et j'ai visité la maison. Le soir nous avons mangé et j'ai joué la guitare parce qu'elle en avait une et j'ai fait un petit concert devant la famille de Louise.

Le lendemain matin je suis allée chercher ma cousine a la gare de Oxford car ma cousine qui habite a Londres est venu me voir. J'étais tres heureuse de la voir car nous sommes très proches et j'ai passée une super journée avec elle. Nous sommes allées marcher à Woodstock, et nous sommes allées manger dans un restaurant, j'ai mangé fish and chips c'est typiquement Anglais. Après moi, ma cousine et la famille de ma correspondante sommes allées a Oxford, j'ai visité la ville et on a fait les magasins. En fin d'après midi nous sommes allées dans un bar, avec une vue sur Oxford où on voyait l'université de Cambridge et de nombreux grand batiments. Puis j'ai raccompagné Judit, ma cousine, à la gare car elle devait rentrer à Londres pour travailler. J'étais très triste de lui dire au revoir car je ne la vois pas souvent. Plus tard, nous avons pris le bus pour rentrer à la maison.

CATALÀ

Divendres a la tarda la Louise havia d'anar a classe de gimnàstica rítmica i vaig decidir acompanyar-la per poder veure que és el que fa a les classes. Va ser molt entretingut i just després vam anar a sopar al McDonalds amb una altra amiga seva anomenada Lili. Després vam arribar a casa i vam haver de preparar la maleta perquè el dia següent ens anàvem de viatge a Anglaterra.

Dissabte ens vam aixecar molt d'hora per agafar un vaixell que ens duria a Oxford. Era gegant i hi havia moltes tendes, a les quals vaig entrar moltíssim i vaig acabar comprant unes galetes boníssimes de mantega típiques d'Escòcia, realment em va encantar i vaig passar-me tot el trajecte explorant els diferents racons d'aquell immens lloc. Després de sis llargues hores vam arribar a casa de l'àvia de la Louise que era molt maca i tenia la sort de tenir un jardí enorme i preciós. Sota les escales hi havia un detall que em va recordar a Harry Potter. Finalment vam desfer les  maletes i vam anar a dormir ja que pel viatge estàvem cansades.

El dia següent vam haver de llevar-nos d'hora de nou perquè havíem d'anar a l'estació a recollir a la meva cosina perquè ella viu a Londres i vam decidir passar el dia amb ella. Tots vam passar-ho d'allò més bé. Primer vam anar a dinar a un restaurant amb tota la família i després vam anar a comprar a un centre comercial gegant d'aquella zona però finalment no vam comprar res i vam acabar fent un tomb per conèixer el lloc i visitar Oxford. Em va fer moltíssima il·lusió veure-la i a la mare de la Louise va semblar-li una persona encantadora. A la nit vam tornar a l'estació a deixar-la i sincerament em va ser molt difícil però havia passat un dia genial. Tot seguit vam retornar a la casa després d'haver sopat.